Для повернення товару необхідно:
Зателефонувати нам, повідомити свої дані про замовлення - фотографії накладної або інші дані, що підтверджують замовлення в нашому магазині, вказати причину повернення продукції, вислухати інструкції і правила по поверненню.
Причини повернення товару:
1.Отриманий товар не свіжий.
2.Отриманий товар не відповідає зазначеному в замовленні (замовляли один товар, привезли інший).
3.Отриманий товар не вказаний у накладній.
Процедура повернення товару:
1. Якщо замовник відразу при отриманні відмовився від продукції, товар забирає кур'єр.
2. У разі, якщо замовник виявив невідповідність після від'їзду кур'єра, товар повертає замовник самостійно або викликає кур'єра нашої компанії (платна послуга) для повернення товару.
Процедура повернення грошей:
1. У разі повернення продукції при оплаті товару готівкою, вартість товару, що повертається віднімається від суми, переданої кур'єру.
2. У разі оплати карткою, повернення грошових коштів замовнику проводиться протягом 14 робочих днів з моменту розгляду рекламації, в тому випадку, якщо прийнято позитивне рішення.
3. При оплаті товару по виставленому рахунку, від замовника необхідно лист, в якому вказується сума, яку необхідно повернути і причина повернення товару.